کلید لمسی کولر هوشمند تیک در سه رنگ نقره ای، طلایی و مسی

تغییر کلیدهای سنتی با کلیدهای لمسی هوشمند

تغییر در فضای داخلی واحدهای مسکونی از جمله مواردی است که ساکنان آن را گاهی به فکر می اندازد. حال آنکه این تغییرات اگر بر مبنای تکنولوژی باشد از اولویت بالاتری برخوردار خواهد بود. اما هزینه و تسریع در انجام این فرآیند نیز نقش مهمی را بازی خواهد کرد.

شاید هیچکس تا کنون به تغییر در کلید و پریزها توجه زیادی نکرده باشد که از دلایل آن ناآشنایی و یا ترس از خطر برق گرفتگی باشد. حتی تغییر کلید و پریزهای سنتی با مدل مشابه و همان نحوه کارکرد، از میزان انگیزه فرد می کاهد. بدین منظور استفاده از کلیدهای لمسی و یا کلیدهای لمسی هوشمند به میزان افزایش این انگیزه و اشتیاق خواهد افزود.

گفتن این نکته بسیار حائز اهمیت است، نصب و بهره گیری از کلیدهای لمسی نه تنها موجب تغییرات عمده و لذت بخش در فضای داخلی می شود بلکه از لحاظ کارکردی رد پای تکنولوژی را به فضای داخلی باز می کند. با توجه به عدم نیاز به زیرساخت های خاص در نصب و استفاده از کلیدهای لمسی و تجهیزات هوشمند سازی بی سیم، بنظر می رسد جلوه بصری خاصی را برای ما به ارمغان می آورد.

انتخاب مناسب کلیدهای لمسی بی سیم از جمله مواردی است که در مقالات پیشین بدان اشاره شد و می توان به آن جهت داد.

امید است با بهره گیری از این تکنولوژی به نسبت ارزان و در دسترس، حال و هوایی پرانرژی و زیبا را برای فضای خود به وجود آوریم.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
معرفی کلید لمسی کولر هوشمند تیک
نوشتهٔ بعدی
کلیدهای لمسی بی سیم وایفای(2.4GHz) یا RF (433MHz / 315MHz)

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست